VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
(dále jen „VOP“)
Ve VOP najdete všechny důležité právní informace týkající se prodeje a poskytování online členství, online kurzů, fyzických produktů a cvičebních lekcí prostřednictvím webových stránek www.andreapohyb.cz. VOP obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici před tím, než kliknete na objednávací tlačítko. Obsahují i tzv. sdělení pro spotřebitele před uzavřením smlouvy ve smyslu § 1820 občanského zákoníku. Před vlastním uzavřením smlouvy projevujete svůj souhlas s VOP zaškrtnutím příslušného okénka v závěru objednávkového formuláře. VOP se tím stanou součástí uzavřené smlouvy a budou i pro Vás závazné. Přečtěte si je proto, prosím, pečlivě. Děkujeme za Váš čas, který jejich pročtení věnujete.
OBSAH VOP:
I. DŮLEŽITÉ POJMY, INSTITUTY A OSOBY
II. SDĚLENÍ PRO SPOTŘEBITELE PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY
III. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY
IV. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
V. DODACÍ PODMÍNKY
VI. ÚDAJE O FUNKČNOSTI, KOMPATIBILITĚ A INTEROPERABILITĚ DIGITÁLNÍHO OBSAHU A JEHO AKTUALIZACÍCH, UŽIVATELSKÝ ÚČET, AUTORSKÁ PRÁVA
VII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
VIII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMAČNÍ ŘÁD
IX. SMLUVNÍ PODMÍNKY PRO CVIČEBNÍ LEKCE
X. SPOTŘEBITELSKÉ RECENZE
XI. ZÁVĚREM
I. DŮLEŽITÉ POJMY, INSTITUTY A OSOBY
1. Web: Webem pro účely těchto VOP rozumíme webové stránky www.andreapohyb.cz
2. Digitální obsah: Jedná se o produkty v digitální (elektronické) podobě. Mohou to být e-booky (elektronické knihy), videa (zpravidla záznamy webinářů a videa, která jsou součástí online kurzů), online kurzy, online členství. V našem případě jde primárně o online členství.
3. Fyzické produkty: Jedná se o produkty v hmotné podobě, neboli zboží.
4. Cvičební lekce: Jedná se o individuální či skupinové lekce cvičebního tréninku.
5. Poskytovatel: Je právnická osoba, která poskytuje Digitální obsah nabízený na Webu a prodává fyzické produkty.
Poskytovatel je:
WINE BOUTIQUE s.r.o.
IČ: 24728080
Sídlo: Mírového hnutí 979/22a, Háje, 149 00 Praha 4
E-mail: subrtova@email.cz
Telefon: +420 725 867 433
Poskytovatel je zapsaný v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, sp. zn. C 169322.
Adresa pro doručování je shodná s adresou sídla. Na uvedeném e-mailu jsme Vám k dispozici pro běžnou komunikaci i pro případné vyřizování podnětů a reklamací.
Pokud je v textu VOP uvedeno „My“, „Nás“, „Naše“ apod., myslí se tím vždy Poskytovatel.
6. Uživatel: Uživatelem je ten, kdo s Námi jako Poskytovatelem prostřednictvím Webu uzavře smlouvu o poskytnutí digitálního obsahu. Uživatelem může být jak spotřebitel, tak podnikatel nebo nepodnikající právnická osoba (například spolek). Kupujícím
Pokud je v textu VOP uvedeno „Vy“, „Vás“, „Vaše“ apod., myslí se tím vždy Uživatel.
7. Spotřebitel: Spotřebitelem se podle platných právních předpisů rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, prohlašujete tím, že Smlouvu uzavíráte jako podnikatel, a ne jako spotřebitel. Dopad to má především na možnost odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodů a na nároky z odpovědnosti za vady a vyřizování reklamací.
8. Smlouva: Jde o smlouvu, kterou spolu uzavíráme.
9. Smlouva o poskytování digitálního obsahu: Jde o smlouvu, kterou spolu uzavíráme, pokud se jedná o digitální produkty. Je to nový smluvní typ (od 6.1.2023) a používá se pro prodej a poskytování Digitálního obsahu. Proces uzavírání Smlouvy o poskytování digitálního obsahu prostřednictvím webového rozhraní je popsán podrobně v těchto VOP. Smlouva o poskytování digitálního obsahu je uzavírána v českém jazyce, archivovaná v elektronické podobě a není přístupná třetím osobám. Smlouva o poskytování digitálního obsahu je tvořena Vaší objednávkou (vyplněným objednávkovým formulářem), a jejím přijetím z naší strany a těmito VOP. O uzavření Smlouvy o poskytování digitálního obsahu Vám zašleme e-mailem písemné potvrzení. Ustanovení VOP se použijí i v případech, kdy je Uživatel Spotřebitelem a místo odměny nám poskytuje své osobní údaje a současně jsme domluveni, že tyto údaje (typicky e-mailový kontakt) neslouží pouze k poskytnutí (zpřístupnění) Digitálního obsahu nebo plnění zákonných povinností.
10. Smlouva uzavřená distančním způsobem: Jedná se o Smlouvu, která je uzavřena prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, tj. je uzavřena, aniž bychom se museli osobně potkat, neboť k jejímu uzavření využíváme Web a e-mail. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení) si jako Uživatel hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované Vaším operátorem, resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.
11. Spotřebitelská smlouva: Je to Smlouva, ve které jako Uživatel vystupuje spotřebitel. Spotřebitel má v mnoha případech výhodnější postavení než ostatní uživatelé. Pokud se některé právo týká pouze Spotřebitele, je to v těchto VOP výslovně uvedeno (tj. místo „Uživatel“ je uvedeno „Spotřebitel“).
12. Závaznost VOP: V závěru objednávkového formuláře, ještě před odesláním objednávky, dáváte svůj souhlas s VOP zaškrtnutím příslušného políčka. Tím se VOP stávají součástí Smlouvy a jsou jak pro nás, tak pro Vás závazné.
13. Rozhodné právní předpisy: Jsou to platné právní předpisy, které se použijí na Smlouvu a vztah mezi námi z této smlouvy vzniklý. Jedná se zejména zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších právních předpisů (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy je Uživatelem spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších právních předpisů. Pokud je v tomto textu na konkrétní §§ právních předpisů odkazováno, můžete si kliknutím zobrazit přímo jejich aktuální znění.
II. SDĚLENÍ PRO SPOTŘEBITELE PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY
Jedná se o shrnutí informací dle § 1820 NOZ.
1. Údaje o hlavních vlastnostech Digitálního obsahu jsou vždy uvedené přímo v popisu daného Produktu na Webu. Kliknutím na jednotlivé položky, resp. prodejní stránky jednotlivých Produktů se Vám zobrazí podrobný popis. U Produktů je rovněž uvedeno, pro koho jsou nebo nejsou vhodné, jak dlouho trvají, zda je ke kurzu (a po jakou dobu) podpůrná skupina na Facebooku, případně na jiné platformě, jaké jsou poskytované bonusy apod. Věnujte proto, prosím, popisu Produktu svoji pozornost a v případě nejasností Nás kontaktujte ještě před objednáním Produktu.
2. Údaje o vlastnostech fyzických produktů, jejich použití apod. jsou vždy uvedené přímo v popisu daného Produktu na Webu. Věnujte proto, prosím, popisu Produktu svoji pozornost a v případě nejasností Nás kontaktujte ještě před objednáním Produktu.
3. Údaje o Naší totožnosti, adresa sídla, telefonní číslo a adresu pro doručování elektronické pošty jsme již uvedli výše, v čl. I. odst. 4 VOP.
4. Cena Produktů je vždy uvedená v jejich popisu. U Digitálního obsahu je to cena konečná. V rekapitulaci objednávky v objednávkovém formuláři je uvedena celková cena za všechny objednané Produkty (pokud je možné do jedné objednávky zahrnout více Produktů).
5. Produkty lze hradit klasickým bankovním převodem, platební kartou, pomocí QR kódu nebo tzv. rychlým online bankovním převodem.
6. Digitální obsah je dodán ve lhůtě uvedené v popisu na Webu. U online členství nebo online kurzů jsou přístupové údaje poskytnuty do 3 dnů po zaplacení ceny, resp. připsání platby na náš účet případně provedení online platby.
7. Fyzické zboží je dodáno ve lhůtě 7 dní po zaplacení ceny, resp. připsání platby na náš účet případně provedení online platby.
8. Od Smlouvy může Spotřebitel odstoupit během 14 dní od uzavření této smlouvy. K odstoupení lze využít vzorový formulář, který můžete stáhnout ZDE anebo odstoupit jakoukoli jinou formou tak, aby bylo zřejmé, od jaké Smlouvy Spotřebitel odstupuje a jakého Produktu se odstoupení týká.
9. Spotřebitel má právo reklamovat vadný Produkt a tím uplatnit svá práva z vadného plnění. Podrobnosti jsou uvedeny v čl. VII. VOP.
10. Údaje o funkčnosti, kompatibilitě a interoperabilitě podle § 1811 odst. 2 písm. h) a i) NOZ: Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu pdf. Pro stažení e-booku a jiného Digitálního obsahu z webové stránky je potřeba mít k dispozici i funkční připojení k internetu a zpravidla i stažené aktualizace prohlížeče nebo programu, ve kterém budete produkt otevírat. Neodpovídáme za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti Vašeho internetového připojení nebo neprovedených aktualizací. Může se stát, že je obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru.
11. Vyřizování stížností, orgány dohledu a státního dozoru: Máte-li k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či naší činnosti nějakou stížnost, kontaktujte nás prosím na e-mailu subrtova@email.cz. Podnikáme na základě živnostenského oprávnění, proto kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad. Dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí především Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi.
12. Mimosoudní vyřizování sporů spotřebitelů: Pokud mezi Poskytovatelem a Spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má Spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení sporů jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce: www.coi.cz, www.adr.coi.cz, e-mail: adr@coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
III. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY
1. Objednávání Produktů probíhá pouze přes Web, a to konkrétně vyplněním a odesláním objednávkového formuláře. Věnujte prosím popisu Produktů svoji pozornost a v případě, že budete mít nejasnosti, neváhejte Nás ještě před objednáním kontaktovat s Vašimi doplňujícími dotazy.
2. Prezentace Produktů uvedená na Webu je informativního charakteru. Jako Poskytovatel nejsme povinni uzavřít Smlouvu.
3. V objednávkovém formuláři jako Poskytovatel vyplníte jméno, příjmení nebo firmu, popř. IČ, DIČ, informace o objednávaném Produktu (kliknutím na vybranou položku, případně konkrétní variantu Produktu, je-li jich nabízeno více), fakturační adresu a dodací adresu (pokud Vám máme dodávat i nějaké „fyzické“ materiály - zboží a doručovací adresa je odlišná), e-mail, telefonní kontakt (abychom Vám mohli zasílat rychlé připomínky a organizační pokyny) a vyberete způsob úhrady. Pokud máme povolený zjednodušený formulář, může být část těchto údajů nepovinná a vyplňovat je proto nemusíte. Před odesláním objednávky máte možnost zadané údaje zkontrolovat a případně ještě opravit. Objednávku odešlete kliknutím na objednávací tlačítko pod objednávkou. Tím se současně zavazujete k platbě za objednané Produkty. Odesláním objednávky je Smlouva uzavřena.
4. O přijetí e-mailu s Vaší objednávkou Vás budeme informovat e-mailem zaslaným na Váš e-mail vyplněný při objednávce. Součástí tohoto e-mailu je i text těchto VOP, potvrzení o uzavření smlouvy a (zálohová) faktura.
5. Pokud už dojde k uzavření Smlouvy, jakékoli změny uzavřené Smlouvy jsou možné jen na základě dohody mezi námi, případně můžete od Smlouvy odstoupit, pokud to zákon nebo tyto VOP umožňují.
6. V pochybnostech Vás můžeme kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, takovou objednávkou se nadále nezabýváme.
7. Objednávat Produkty na Webu je možné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Upozorňujeme, že výjimečně může dojít k dočasné nedostupnosti E-shopu v důsledku nutné údržby webu anebo v důsledku okolností, za které neodpovídáme, jako jsou výpadky připojení k internetové síti apod.
IV. CENA PRODUKTŮ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
1. Cena Produktů: Cena je uvedena přímo u každého Produktu v jeho popisu na Webu. Poskytovatel není plátce daně z přidané hodnoty. Cena je platná po celou dobu, kdy je na Webu uvedena. Pokud je na Webu možno objednávat i z jiných zemí než České republiky, případně v jiné měně než v Kč a chcete tuto možnost využít, prosím přečtěte si pokyny pro tento typ objednávek. Máte-li slevový kód, a u daného Produktu jej lze v době objednávky využít, po jeho uplatnění zadáním do příslušného políčka objednávkového formuláře se Vám zobrazí cena po slevě (teda ta, kterou díky slevovému kódu budete hradit a která je nižší než cena běžná, bez slevy).
2. Sjednaná cena a případné chyby v uvedené ceně: Sjednanou cenou je cena uvedená u Produktu v okamžiku odeslání Vaší objednávky. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na Webu (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, pak nejsme povinni Vám za takovou zjevně chybnou cenu Produkt dodat, a to ani v případě, že došlo k uzavření Smlouvy. V případě, že by již došlo z Vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit a uhrazenou částku Vám v tom případě vrátíme.
3. Dodání Produktu až po zaplacení: Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, jsme povinni Vám Produkt dodat až po úplném zaplacení sjednané ceny.
4. Možnosti úhrady kupní ceny:
a) Bezhotovostně (klasickým) bankovním převodem na náš bankovní účet: pokyny k platbě, v podobě zálohové faktury, obdržíte v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky. Při platbě, prosím, nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba rychle spárována a Produkty co nejdříve dodány.
b) Bezhotovostně online platební kartou nebo tzv. rychlým online bankovním převodem prostřednictvím platebního portálu. Platební metody jsou napojeny na platební bránu společnosti Comgate a.s., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti Comgate a.s. Tyto údaje s námi uvedená společnost nesdílí a nemáme k nim přístup.
Při volbě platby kartou budete po odeslání objednávky přesměrování na stránku, kde zadáte údaje o platební kartě, kterou si přejete platit. Apple Pay i Google Pay jsou metody, při nichž platíte kartou uloženou v Peněžence Apple, resp. Peněžence Google. Po potvrzení platby dostanete informaci o výsledku, tedy zda platba proběhla v pořádku nebo došlo k nějakému problému a jeho popisu.
Při volbě platby tzv. rychlým online bankovním převodem si vyberete svou banku a poté budete přesměrování buď do mobilní aplikace nebo do internetového bankovnictví v prohlížeči. Po přihlášení se zobrazí již předvyplněný bankovní příkaz, který potvrdíte.
Využít můžete i platbu pomocí QR kódu, který načtete svým mobilním telefonem a opět dojde k zobrazení vyplněného bankovního příkazu, který potvrdíte.
Adresa společnosti Comgate a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
Comgate a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
5. Splatnost ceny: Cena je splatná do 7 dní od uzavření Smlouvy, není-li v popisu Produktu uvedeno jinak. Datum splatnosti je uvedené na faktuře. V případě úhrady klasickým bankovním převodem je cena zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na náš bankovní účet.
6. Platební podmínky pro Cvičební lekce jsou uvedeny v čl. IX těchto VOP.
V. DODACÍ PODMÍNKY:
1. Možnosti dodání:
a) Při koupi e-booku nebo dalších elektronických produktů bude Digitální obsah ve formátu pdf nebo obdobném dodán po zaplacení kupní ceny na e-mail uvedený v objednávce, a to zasláním odkazu, na kterém je obsah možno stáhnout či otevřít.
b) Při koupi online členství nebo online kurzu vám bude vytvořen uživatelský účet na Webu a budou vygenerovány a na e-mail uvedený v objednávce zaslány přístupové údaje k Vašemu uživatelskému účtu (podmínky užívání jsou uvedeny v čl. VI těchto VOP). Pokud jde o koupi druhého nebo dalšího online produktu nové přístupové údaje již generovány nejsou, k dalším online produktům se dostanete zadáním stále stejných přístupových údajů. Po přihlášení s využitím přístupových údajů vám bude Digitální obsah dodán zpřístupněním členské sekce.
c) Při koupi fyzického zboží vám toto bude odesláno dle vybraného způsobu přepravy v objednávce a na vybranou adresu.
2. Dodací lhůta:
a) Digitální obsah bude dodán do 3 dnů poté, kdy bude platba připsána na náš bankovní účet, resp. uskutečněna online platba.
b) Fyzické zboží bude odesláno bez zbytečeného odkladu, nejpozději do 7 dnů poté, kdy bude platba připsána na náš bankovní účet, resp. uskutečněna online platba, a to tak, aby zboží dodal Spotřebiteli nejpozději do 30 dnů, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Spotřebiteli se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.
Vlastnické právo ke zboží přechází na Spotřebitele po převzetí a zaplacení celkové ceny zboží. V případě platby bankovním převodem je celková cena zaplacena připsáním na účet Poskytovatele, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.
Nebezpečí škody na zboží přechází na Spotřebitele v okamžiku převzetí zboží. V případě nepřevzetí zboží Spotřebitelem, s výjimkou odmítnutí při převzetí z důvodu zjevného poškození zboží, nebezpečí škody na zboží přechází na Spotřebitele v okamžiku, kdy měl možnost ho převzít, ale z důvodů na straně Spotřebitele k převzetí nedošlo.
Nepřevezme-li Spotřebitel zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen Poskytovateli zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10 Kč, maximálně však 300 Kč, Poskytovatel je oprávněn poté, co Spotřebitele prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně Spotřebitele v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči Spotřebiteli započíst na výtěžek prodeje.
V případě, kdy Spotřebitel nepřevezme zboží, je Poskytovatel oprávněn při opakovaném doručení zboží na žádost Spotřebitele požadovat náhradu nákladů s tímto opakovaným doručení..
3. Náklady na dopravu (přepravné):
a) U Digitálního obsahu tyto náklady nevznikají.
b) U fyzického zboží jsou ceny dopravného uvedeno u jednotlivých způsobů přepravy přímo v objednávkovém formuláři.
VI. ÚDAJE O FUNKČNOSTI, KOMPATIBILITĚ A INTEROPERABILITĚ DIGITÁLNÍHO OBSAHU A JEHO AKTUALIZACÍCH, UŽIVATELSKÝ ÚČET, AUTORSKÁ PRÁVA
1. U online členství nebo online kurzů vám zřizujeme uživatelský účet. K přehrání jeho obsahu je dle charakteru jednotlivých materiálů (pdf, videa, audio) nutné mít funkční připojení a aktualizovaný software a prohlížeč pro zobrazení/přehrání obsahu. Neodpovídáme za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti Vašeho internetového připojení nebo neprovedených aktualizací nebo krátkodobé nedostupnosti v případě údržby dat nebo výpadků serveru.
2. Digitální obsah Vám poskytujeme na dobu dle zvoleného typu předplatného. Po dobu, na kterou je Digitální obsah poskytován, budete mít rovněž přístup ke všem jeho aktualizacím, které po tu dobu budou provedeny.
3. Produkty jsou vytvořeny s využitím znalostí, zkušeností a roků praxe autora. Jedná se o návody a doporučení a záleží jen na Vás, jak je v praxi použijete a jakou péči a úsilí budete věnovat uvádění těchto informací do praxe. Proto nemůžeme odpovídat za to, jakých konkrétních výsledků na základě Produktů sami dosáhnete a jaké konkrétní kroky podniknete. Výslovně upozorňujeme i na to, že úspěch závisí nejen na znalostech získaných prostřednictvím našich Produktů, ale i na dalších faktorech, včetně Vašich schopností, Vaší výchozí situace, situace na trhu.
4. Uživatelský účet: Po zakoupení online členství nebo online kurzu obdržíte po úhradě ceny přístupové údaje k přihlášení do Vašeho uživatelského účtu, tak jak je uvedeno v části o dodacích podmínkách (čl. V. VOP). Zavazujete se dodržovat mlčenlivost o přístupových údajích a neumožnit jejich použití třetím osobám. Jako Uživatel se rovněž zavazujete udržovat Vaše údaje uvedené v uživatelském účtu aktuální a pravdivé. V případě závažného porušení Vašich povinností vyplývajících ze Smlouvy nebo těchto VOP jsme oprávněni Vám uživatelský účet znepřístupnit či zrušit i bez předchozího upozornění. Tím současně dojde i ke znepřístupnění zakoupených on-line kurzů a všech poskytnutých elektronických dárků a bonusů.
5. Autorská práva: Veškeré Naše Produkty jsou chráněny autorským právem a není možné je ani jejich obsah bez Našeho předchozího výslovného písemného souhlasu dále šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám. Výjimkou jsou pouze případy, kdy tak stanoví přímo zákon nebo přímo použitelný předpis (nařízení) Evropské unie. Porušení autorských práv je postižitelné nejen podle autorského zákona, ale může jít i o trestný čin. Pokud jde o Digitální obsah, pak k němu poskytujeme Uživateli licenci k jejich užívání pro vlastní potřebu na dobu neurčitou, počínaje jejich doručením po řádné úhradě celé ceny. Dojde-li k porušení autorských práv anebo pravidel pro užívání uživatelského účtu (uvedených v předchozím odstavci) nebo k odstoupení od Smlouvy, poskytnutá licence se okamžikem takového porušení či účinností odstoupení ruší, neujednáme-li výslovně písemně jinak. Licence neopravňuje Uživatele k poskytování Digitálního obsahu dalším osobám, jeho dalšímu šíření anebo využívání pro výdělečné účely formou výuky/předávání získaných informací a postupů za úplatu dalším osobám. Pokud byste chtěli použít citace z našich Produktů, nad rámec tzv. zákonné licence, kontaktujte nás předem a domluvíme spolu možnosti takového použití.
VII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
1. Možnost odstoupení od Smlouvy bez udání důvodů:
Jako Spotřebitel máte právo od Smlouvy ve lhůtě 14 dní od uzavření této smlouvy.
2. Postup při odstoupení od Smlouvy bez uvedení důvodu:
Jsou-li splněny podmínky pro možnost odstoupit od Smlouvy, je nutné abyste ve 14denní lhůtě uvedené v tomto článku v odst. 1 odeslali odstoupení e-mailem nebo poštou na Naši adresu nebo jiným zřejmým způsobem odstoupili (např. i zasláním SMS zprávy). Odstoupení můžete napsat (provést) úplně neformálně (ovšem musí být zřejmé, od jaké Smlouvy odstupujete, případně jakého Produktu se týká, pokud by se netýkalo veškerých současně zakoupených Produktů) anebo můžete vyplnit a poslat připravený formulář, který je ke stažení ZDE. V případě použití vzorového formuláře Vám bez zbytečného odkladu potvrdíme jeho přijetí. Odstoupení nemusíte nijak odůvodňovat.
K odstoupení, prosím, připojte kopii dokladu o platbě, fakturu nebo jiný doklad či důkaz k prokázání, že se jedná o Produkty u nás zakoupené ve lhůtě 14 dnů před odstoupením od Smlouvy. Výrazně tím urychlíte vyřízení celé záležitosti. Samotné nepředložení těchto dokladů ovšem nebrání vyřízení Vašeho odstoupení od Smlouvy. Připojte, prosím, i údaj o volbě způsobu vrácení peněz, pokud je nechcete vrátit stejným způsobem, jako jste platbu hradili.
3. Vrácení peněz: Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy a u fyzických produktů do 14 dnů od obdržení zboží zpět na naši adresu Vám vrátíme peníze, které jsme od Vás přijali jako platbu za Produkty. Peníze Vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste Nám je uhradili, leda byste souhlasili s jiným způsobem platby, se kterým by pro Vás nebyly spojeny další náklady.
4. Nesplnění podmínek pro odstoupení od Smlouvy bez udání důvodů: Pokud by v konkrétním případě došlo k tomu, že by Uživatel odstupoval od Smlouvy s odkazem na možnost odstoupit bez udání důvodů, ale přitom by některá z podmínek splněná nebyla (např. by bylo odstoupení učiněno později než ve 14denní lhůtě), Uživatele o této nemožnosti bez odkladu vyrozumíme. Peníze v takovém případě Uživateli vrátit nemůžeme.
5. Odstoupení od Smlouvy v ostatních případech, zrušení Smlouvy:
V případě, že by z Vaší strany nedošlo k úhradě celé ceny ani do 15 dnů po její splatnosti, Smlouva se uplynutím této lhůty ruší. V případě, že jsme od Vás před tím obdrželi částečnou platbu na cenu, vrátíme Vám ji do 14 dnů od zrušení Smlouvy, nebude-li mezi námi výslovně dohodnuto jinak.
Jak Vy jako Uživatel, tak My jako Poskytovatel jsme dále oprávněni odstoupit od Smlouvy v případech stanovených zákonem nebo uvedených v těchto VOP.
6. Povinnosti smluvních stran v případě odstoupení od Smlouvy:
a) Digitální obsah: V případě odstoupění od Smlouvy jsme okamžikem účinnosti odstoupení vždy oprávněni i bez předchozího upozornění pozastavit nebo zrušit přístup do Vašeho uživatelského účtu a k zakoupeným online programům, kterých se odstoupení týká. Odstoupíte-li jako Uživatel od Smlouvy, jste poté povinni se zdržet dalšího užívání Digitální obsahu, a to včetně jeho poskytování jakékoli třetí osobě.
b) Fyzické produkty: Poskytovatel je povinen Spotřebiteli vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od Spotřebitele přijal. Nabízí-li Poskytovatel v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen Spotřebiteli nahradit nejlevnější z nich. V případě, že bylo Spotřebiteli zboží dodáno Poskytovatelem zdarma, pak Spotřebitel nemá nárok na náhradu poštovného.
Nejpozději ve stejné lhůtě je Spotřebitel povinen Poskytovateli zaslat nebo předat zakoupené zboží (adresa: WINE BOUTIQUE s.r.o., Mírového hnutí 979/22a, Háje, 149 00 Praha 4). Zboží by mělo být vráceno Poskytovateli (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k seznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Náklady vrácení zboží nese Spotřebitel.
Poskytovatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Spotřebiteli dříve, než obdrží zboží nebo než Spotřebitel prokáže, že zboží Poskytovateli odeslal.
Dojde-li u vráceného zboží ke snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k seznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží, je Poskytovatel oprávněn vůči Spotřebiteli uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
7. Vrácení dárku poskytnutého k uhrazené objednávce:
Je-li vám společně s Produktem poskytnut dárek, je darovací smlouva mezi námi uzavřená s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy z Vaší strany bez uvedení důvodů, pozbývá darovací smlouva účinnost a jste povinni nám poskytnutý dárek nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy vrátit.
8. Podmínky odstoupení od Smlouvy pro Cvičební lekce jsou uvedeny v čl. IX těchto VOP.
VIII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMAČNÍ ŘÁD
1. Důležité paragrafy, podle kterých se při reklamaci postupuje: Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právním i předpisy. Jde zejména o ustanovení § 1914 až 1925. U Digitálního obsahu pak ustanovení § 2389a až 2389f a pro Spotřebitele i § 2389g až 2389s.
2. Vady, za které neseme odpovědnost:
a) Digitálního obsah: Jako Poskytovatel Vám odpovídáme za to, že Digitální obsah nemá vady při zpřístupnění a ani po dobu, kdy jej poté poskytujeme (tj. „doba trvání závazku“). Pokud jde o Spotřebitele, pak Digitální obsah má vady zejména, pokud neodpovídá ustanovení § 2389i NOZ. Spotřebiteli odpovídáme za vady, které se projeví v době trvání závazku. V případě, že se vada projeví do 12 měsíců od zpřístupnění, má se za to, že Digitální obsah byl vadný již při zpřístupnění. Jako Spotřebitel můžete vadu, za kterou odpovídáme, reklamovat (uplatnit práva z vadného plnění) v obecné 3leté promlčecí lhůtě. Ostatní Uživatelé musí vadu reklamovat bez zbytečného odkladu poté, co ji mohli při dostatečné péči zjistit.
Projeví-li se vada Digitálního obsahu za trvání závazku (po dobu, kdy má být pro Vás k dispozici), je na Nás, abychom prokázali, že Digitální obsah je poskytován bez vad. Prokážeme-li, že vadu způsobilo nevyhovující technické nebo programové vybavení nebo síťové připojení pro přístup či užívání Digitálního obsahu nezbytné pro řádné fungování Digitálního obsahu (dále jen „digitální prostředí Uživatele“), ačkoli byl Uživatel na jeho potřebu před uzavřením Smlouvy jasně a srozumitelně upozorněn, ustanovení 1. věty tohoto odstavce se nepoužije. K ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí Uživatele, jste povinni Nám jako Uživatel poskytnout nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně požadovat. Povinnost součinnosti je omezena pouze na technicky dostupné prostředky, které jsou pro Vás co nejméně rušivé. Odmítnete-li součinnost poskytnout, přestože jste tímto byli o této povinnosti a o důsledcích jejího porušení jasně a srozumitelně poučeni před uzavřením Smlouvy (tedy v těchto VOP), ustanovení 1. věty tohoto odstavce se nepoužije.
Jaké nároky můžete v případě vady Digitálního obsahu požadovat?
Můžete požadovat odstranění vady, pokud to není nepřiměřeně nákladné anebo nemožné
V případě, že bychom vadu odmítli odstranit nebo jí neodstranili řádně nebo by se vada projevila i po odstranění nebo je vada podstatným porušením Smlouvy (tj. kdybyste o takové vadě předem věděli, vůbec byste Digitální obsah nechtěli koupit) nebo by z Našeho prohlášení či chování bylo zřejmé, že vadu v přiměřené době nebo bez zbytečných obtíží pro Spotřebitele neodstraníme, pak můžete jako spotřebitel požadovat:
- přiměřenou slevu nebo
- odstoupit od Smlouvy.
Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou Digitálního obsahu bez vady a vadného Digitálního obsahu, který byl Uživateli poskytnut. Má-li být Digitální obsah poskytován po určitou dobu, zohlední se doba, po kterou byl poskytován vadně; Uživateli náleží sleva i v případě, že odstoupí od Smlouvy. Uživatel nemůže odstoupit od Smlouvy, je-li vada Digitálního obsahu nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná.
b) Fyzické produkty: Pokud má zboží při převzetí nedostatky (např. neodpovídá ujednanému popisu, druhu, množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem, není vhodné k účelu, pro který jej Spotřebitel požaduje a s nímž Poskytovatel souhlasil, není dodáno s ujednaným příslušenstvím, pokyny k použití včetně návodu k montáži nebo instalaci; není vhodné k obvyklému nebo sjednanému účelu, neodpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu množstvím, jakostí, životností, funkčností, kompatibilitou a bezpečností, které může Spotřebitel rozumně očekávat a to i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná Poskytovatelem nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením; není kompletní, tj. není dodáno s příslušenstvím včetně obalu, návodu k montáži či jiných pokynů, které mohl Spotřebitel rozumně očekávat nebo jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které Poskytovatel odpovídá.
Odpovědnost za vady zboží uvedené v § 2161 odst. 2 OZ se nepoužije, pokud Poskytovatel Spotřebitele před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší a Spotřebitel s tím při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasil.
Spotřebitel může u Poskytovatele vytknout vadu nejpozději do dvou let od převzetí zboží a uplatnit nárok na bezplatné odstranění vady podle svého požadavku buď opravou, nebo dodáním nové věci bez vad, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady a zda může být druhým způsobem odstraněna bez značných obtíží pro Spotřebitele.
Poskytovatel může odmítnout vadu odstranit (opravou, nebo dodáním nové věci), je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady. V takovém případě, pokud Spotřebitel vadu vytkl oprávněně, má Spotřebitel právo požadovat slevu z kupní ceny, nebo pokud vada není nevýznamná, právo od Smlouvy odstoupit.
Během jednoho roku od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou Spotřebitel nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.
Práva z vadného plnění Spotřebiteli nenáleží, pokud vadu sám způsobil. Vadou věci není opotřebení věci jejím obvyklým užíváním.
Poskytovatel odpovídá za vady v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.
Poskytovatel odpovídá Spotřebiteli také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo instalací, která byla podle Smlouvy provedena Poskytovatel nebo na jeho odpovědnost. To platí i v případě, že byla montáž nebo instalace provedena Spotřebitelem a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu, který k ní poskytl Poskytovatel nebo poskytovatel digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, jde-li o věc s digitálními vlastnostmi.
Projeví-li se vada opakovaně nebo je-li vada podstatná, může Spotřebitel uplatnit právo na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo odstoupit od Smlouvy. Spotřebitel však nemůže odstoupit od Smlouvy, je-li vada věci nevýznamná. Další důvody pro uplatnění práva na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od Smlouvy jsou uvedeny v bodě 6 Vyřízení reklamace.
Poskytovatel se zavazuje poskytnout Spotřebiteli nad rámec odpovědnosti za vady při převzetí zboží rovněž i smluvní záruku v délce v trvání nejméně 24 měsíců. V případě smluvní záruky Poskytovatel vydá Spotřebiteli nejpozději při převzetí zboží potvrzení o záruce za jakost (záruční list) v textové podobě dle § 2174a OZ.
Zaručí-li se Poskytovatel, že si věc po určitou dobu při obvyklém použití uchová své funkce a výkonnost, platí, že má Spotřebitel ze záruky alespoň právo na dodání nové věci bez vad nebo na opravu věci. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu věci.
3. Uplatnění reklamace:
Reklamaci, prosím, uplatněte bez zbytečného odkladu. Pokud by předmětem reklamace měly být nedoručené přístupové údaje k Digitálnímu obsahu, prosím, zkontrolujte nejprve složky „hromadná pošta“ nebo spam. Uplatnit reklamaci lze i zasláním prosté zprávy e-mailem, ze které je patrné kdo, co a z jakého důvodu reklamuje a jak navrhuje reklamaci vyřídit. Uvítáme, pokud k reklamaci přiložíte i fakturu či jiný doklad o koupi, popis reklamované závady a návrh řešení reklamace. Je-li to možné a účelné pro prokázání reklamované vady, připojte k reklamaci i fotodokumentaci (printscreen obrazovky), případně jiný dokument nebo důkazní prostředek.
4. Vyřízení reklamace:
Spotřebitel by měl uplatnit reklamaci u Poskytovatele nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Spotřebitel uvede při uplatnění reklamace své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
Spotřebitel je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od okamžiku uplatnění (oznámení) reklamace. Spotřebitel předá či doručí zboží Poskytovateli nebo do místa určeného k opravě současně nebo následně po uplatnění reklamace. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
Poskytovatel vydá Spotřebiteli při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy Spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace Spotřebitel požaduje a kontaktní údaje Spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
Poskytovatel odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím Spotřebiteli nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který pokud Spotřebitel věc koupil. Reklamaci, včetně odstranění vady, Poskytovatel vyřídí a Spotřebitele informuje o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje nejpozději do 14 dnů od jejího uplatnění, pokud se se Spotřebitelem písemně nedohodnou na delší lhůtě. V případě, že Poskytovatel reklamaci v uvedené lhůtě nevyřídí včetně vyrozumění Spotřebitele o vyřízení reklamace, má Spotřebitel po uplynutí této lhůty právo odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
Je-li předmětem závazku poskytnutí digitálního obsahu, reklamaci vyřídíme v přiměřené době s přihlédnutím k povaze digitálního obsahu a účelu, pro nějž je Spotřebitel požadoval. Jste-li Spotřebitel, pak Vás budeme v této lhůtě Digitálního obsahu i informovat o vyřízení reklamace, a to na kontaktní e-mail uvedený v potvrzení o převzetí reklamace. Leda byste nám poté sdělili pro účely této informace jiný kontaktní e-mail. V potvrzení o vyřízení reklamace pro Spotřebitele v souladu se zákonem na ochranu spotřebitele uvedeme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy (odstranění vady) a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Odmítne-li Poskytovatel odstranit vadu věci a/nebo ji neodstraní dle § 2170 odst. 1 a 2 OZ, a/nebo je z prohlášení Poskytovatele či okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Spotřebitele, může Spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od Smlouvy. Spotřebitel však nemůže odstoupit od Smlouvy, je-li vada věci nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná.
Doba pro uplatnění práva z vadného plnění se prodlužuje o dobu, po kterou nemohl Spotřebitel v případě oprávněné reklamace zboží užívat.
U oprávněné reklamace náleží Spotřebiteli náhrada účelně vynaložených nákladů.
Poskytovatel vydá Spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
IX. SMLUVNÍ PODMÍNKY PRO CVIČEBNÍ LEKCE
1. Stornopodmínky
Cvičební lekce s trenérem musí být zrušena nejpozději 24h předem, jinak lekce klientovi propadá, to stejné platí pro trenéra, pokud se nejpozději 24h předem klientovi neomluví, získává klient tréninkovou lekci navíc zdarma
2. Platnost
Platnost zakoupených jednorázových tréninků: 2 měsíce
3. Platba
Platba fitness permanentek: vždy předem či nejpozději první tréninkovou hodinu. Akceptujeme platby v hotovosti na místě i platby předem, převodem na náš účet. Nejsem plátce DPH.
4. Odstoupení od smlouvy
Vrácení platby při odstoupení předplacené permanentky v období její platnosti, odečítají se klientovi vyčerpané tréninky v plné výši, tzn. 900 Kč za 1 trénink, dle vyčerpaných tréninků se vrátí klientovi alikvotní část
5. Bonusy u zdravotní pojišťovny
Vystavený příjmový doklad/fakturu o zaplacení lze využít při žádosti o bonus u vaší zdravotní pojišťovny
X. SPOTŘEBITELSKÉ RECENZE
1. Na Webu, prodejních stránkách, na našich profilech na sociálních sítích i v mailové a obdobné komunikaci se Spotřebiteli zveřejňujeme reference na naše Produkty. Tyto reference jsou vždy referencemi našich Uživatelů a jsou zveřejněné s jejich souhlasem. Před zveřejněním reference vždy ověřujeme, že jde o osobu, která si Produkt u nás zakoupila, a to kontrolou údajů v účetnictví (na zaplacených fakturách). Případně jde o reference, které jsme obdrželi od našich Uživatelů v rámci vyplnění zpětné vazby – dotazníku zaslaného Uživateli po dodání Produktu, resp. u on-line kurzu po jeho skončení. Dotazník je zasílaný přímo na kontaktní mail uvedený v databázi Uživatelů a je tak zajištěno, že taková reference pochází od Uživatele.
XI. ZÁVĚREM
1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Uživatele ze Smlouvy vyplývající.
2. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem.
3. Tyto VOP jsou účinné od 1. 12. 2025.
4. VOP jsme oprávněni jednostranně měnit. Rozhodující je však vždy závazné to znění, které bylo účinné v době uzavření Smlouvy.